نصب و راه اندازی سامانه های ارتباط مردمی 137 و بومیار
شهر سرپل ذهاب بر اساس موقعیت جغرافیایی و نوع اقلیم و شرایط زیست محیطی از جایگاه ویژه ای بر خوردار بوده و مورد توجه عموم می باشد .
متاسفانه با وقوع زلزله آبان ماه 96 و کمبود هایی که از گذشته وجود داشته، شهر سرپل ذهاب از لحاظ مبلمان شهری و زیر ساخت های خدماتی متحمل آسیب فراوان گردید .
شهرداری سرپل ذهاب در تمام برهه های بعد از زلزله جهت رضایت همشهریان محترم و بازسازی شهر از هیچ کوششی دریغ ننموده و این مهم را وظیفه ذاتی خود می داند .
شهرداری سرپل ذهاب که ارایه مطلوب خدمات شهروندی را یکی از مطالبات به حق شهروندان می داند، تعریف یک کانال ارتباطی فی مابین شهروندان و دستگاههای امداد و خدمات رسان را بعنوان تنها راهکار افزایش سرعت، کاهش خطا و کاهش هزینه ها، گامی بلند و مؤثر در راستای تحقق شهر الکترونیک ترسیم نموده است . شهرداری سرپل ذهاب با بکارگیری فناوری اطلاعات اقدام به نصب و راه اندازی سامانه های خدمات شهروندی بومیار و 137 نموده و از این طریق شهروندان محترم می توانند درخواست های خود را به شهرداری منعکس نمایند.
همشهریان محترم می توانند جهت رفع مشکلات شهری، انتقادات ویا پیشنهادات خود از راههای زیر با ما در ارتباط باشند :
1- اپ بومیار:
اپلیکیشن بومیار قابل نصب بر روی گوشی های همراه با سیستم عامل Android می باشد.(پیشنهاد ما)
دانلود اپ بومیار
2-تماس با سامانه 137:
شهروندان محترم با شماره گیری 137 در ساعات اداری به کارشناسان سامانه وصل و درخواست شما ثبت و بررسی خواهد شد .لازم به ذکر است در ساعات غیر اداری درخواست شما از طریق صندوق صوتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
3- تکمیل فرم ثبت درخواست 137 ( لینک دریافت فرم )