وظايف مدير دفتر شهردار:
1 - تعيين وقت ملاقات براي قسمتهاي مختلف شهرداري با شهردار محترم
2 - راهنمايي ارباب رجوع به واحدهای مختلف جهت پاسخ نامه
3 - پيگيري نامه های شهردار محترم به واحدهای مختلف جهت پاسخ نامه ها
4 - پيگيري جلساتي كه شهردار محترم با ادارات مختلف دارند
5 - تقسيم بندي كارتابلهاي نامه هاي شهرداري
6 - جواب دادن تلفن هاي دفتر و وصل آن به شهردار محترم
7- هماهنگي ارتباط بين ارباب رجوع و شهردار و تعيين وقت ملاقات هاي عمومي
8 - تقسيم بندي مراجعين در ملاقات عمومي و راهنمايي آنها به واحدهای مربوطه
9 - تنظيم برنامه هاي كاري و هفتگي شهردار محترم
10 - هماهنگي ارتباط بين روساي ادارات